Flåsarn- -

tröt...t....

Å fy fan va trött jag är!
Ögonen går i kors, jag gäspar och är allmänt seg!
Än  har inte vikarieförmedlingen ringt så jag börjar tappa hoppet om att få jobba för dom :(
Gavlegårdarna har inte heller ringt, men det gör inget.. för jag vet inte om jag orkar släppa in dom tjuriga gubbarna idag.
Hela lägenheten ser förjävlig ut, små små små hårsnoddar över hela vardagsrumsgolvet...

Men, jag lär ta mig i kragen snart och städa lite... som tur är så går det snabbt när man väl har börjat.

Om någon timme, eller ja.. efter lunch så ska vi bege oss ut i kylan och leka lite, det är bra för både mig och Maya, man blir mycket piggare då och man kan med gott samvete vila ut i soffan frammåt kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0