Flåsarn- -

Walk the walk and talk the talk

Nu har jag och Maya kommit hem från en vända på stan med Ida, vi käkade lunch och strosade runt i lite butiker.. men eftersom att man är så förbannat fattig så blev det inte så mycket köpt, en liten tjockare skärmkeps (öppen mitt på skallen) till Maya köpte jag iaf, 10 kr kostade den inne på CUBUS, så då slog jag till :)
Köpte en annan sådan igår också, den kostade 30kr och var helsvart.. men va fan, man kan inte få för mycket av mössor,kepsar och hattar.

När Ante kommer hem så ska vi åka hem till svärmors karl och bli bjudna på mat :) niiiiceeeee så slipper man ställa sig och slava vid spisen här hemma idag.
Men.. jag lär ändå slava här hemma ikväll.. ser för jävligt ut.. jag är så less på alla prylar som ligger överallt.. så jag funderar på att köpa några svarta sopsäckar och börja fylla dom med saker vi inte använder och sedan slänga dom, tyvärr så tror jag inte att Ante är lika förtjust i den idén.. men det skiter jag i.

Skulle vara så skönt att bli av med allt onödigt skit liksom.

Nu ska jag kika runt lite på internet..
 

ha det skoj!

Kommentarer
Postat av: Ida

kunde maya ha skorna..jag hoppas att dom va liiite för stora iaf =)

2009-02-26 @ 22:49:26
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0