Flåsarn- -

All the dirty little secrets.. och lite mer.. men inte om det.

Har inte hänt så särskilt mycket under dagen...Men jag kan med glädje berätta att Maya inte har magsjuka :)

Sussi kom hit en sväng på eftermiddagen så att jag skulle få springa och handla lite utan att behöva bylsa på Maya overall och skor... det är väl egentligen det enda som har hänt.

Gjorde stuvade makaroner och falukorv idag till middag, usch vad jag plågades över att inte få äta det ...
Jag blev så sugen på bränd falukorv och dom där jävla makaronerna.. så det ska jag unna mig till lunch på lördag förmiddag!

Iaf så har vi fått bilen såld, eller ja.. imorgon kommer någon från Uppsala och ska hämta den, det känns bra.. för då kan vi ju ta hem "nya" bilen :)
Skönt att få åka i en bil utan att skämmas.. den vi har nu låter ju förjävligt... om ni inte minns varför så kan ni läsa om det HÄR!

Hur som haver så fick jag nyss Maya i säng.. skit unge, hon sover dåligt nu när hon är lite gasig..
Ante har också gått och lagt sig precis.. han var och fortsatte med sin tatuering idag, dock är det 1 sittning kvar på den, men den börjar bli fin, bättre än vad jag trodde faktiskt.

Jag är också sugen på att tatuera mig igen.. så jag ska nog kika runt lite på internet efter idéer nu.


Antes nya tatuering!


Fan, glödlampan på toan har gått... får ta och byta imorgon...

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh..vill också tatuera mig meeeeera!!!!

2009-01-29 @ 07:47:30
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0