Flåsarn- -

Att vara ensam en lördag...

Idag så tog jag och Maya en liten pulkapromenad hem till pappa och hälsade på.
Maya och Lova lekte mycket och hade kul :)
Jag och Rebecca snackade om våra mobiler (likadana),pappa var mest ute på vift med doggarna och Catarina var på jakt efter den "magiska" nyckeln!
Sen ringde Ante och ville åka till Dollarstore... så visst, vi gjorde det.
To även en sväng in till Willys när vi ändå var där i Sandviken.
Jag vart såklart sugen på rödbetor,leverpastej och smörgåsgurka... så dom varorna smugglade jag ner i kundvagnen :)

Just nu så händer absolut nada..
Ante är hos Jonathan och dricker öl.. dom ska väl ut sen.. jävla festnissar!


Ante för nåt årsedan!

Jonathan för nåt årsedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0