Flåsarn- -

brända bröst?

Har nyss kommit hem från pappa och Catarina..
gick dit på förmiddagen för att Catarina skulle ha Maya en stund så att jag fick sola..

Jag gick till solariumet och svor över att det inte är världens bästa solarium.. fick inte lampan att funka i 2:an och i 1:an så får man ingen färg alls.. så då chansade jag och lade mig i Drop-In solariumet..
hahaha.. ja, det är ju ett misstag som jag kommer göra igen kan jag säga :D

20kr för 30 min, 30 graders hetta och inget plastskydd för rören som var överst, niiice...
började bränna lite på brösten och döm av min förvåning när jag hade solat klart och kollade ner på dom och och såg att jag hade bränt mig lite för mycket under ena :P
haha.. jaja.. men på onsdag eller torsdag ska jag dit igen :)

Maya sover nu, så jag ska passa på att äta lite snabbt..
och sedan blir det duschen.. jag luktar verkligen apa...
typ så som Ante luktade under armen igår..*spyr*
Tur att man INTE blir kär i någon för deras kroppslukt :P

Jaja.. skriver väl senare ikväll om hur det gick på föräldra mötet..*nervös*


Iaf, 7 personer har erkännt att dom bevakar min dagbok :)

Nu återstår 3, men egentligen 2.. för jag vet att Ante också bevakar den.
Allas namn kände jag igen och jag vet vilka dom är :)

Nu ska det ätas!
So long!


Just ja Ida, pappa ville nog också vara med och tävla.. haha :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahaha Sorry!

JAG BEVAKAR DIN BLOGG EVERYDAY =D!!!

2009-01-13 @ 09:19:42
http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0