Flåsarn- -

dagens tråkigaste inlägg..

Klev upp tiiiiidigt imorse.. kl 7 rättare sagt.
Mös lite med Maya i soffan efter att Ante åkt till jobbet, sen åt vi frukost.
Hade skittråkigt här hemma så jag klädde på Maya så tog vi en liten promenad, inte alls så lång.. men lagom för att sedan gå hem till pappa och Catarina.
Susanne var där (som vanligt) så vi gick och solade, det var skönt som tusan.

Nu hoppas jag att Maya somnar snart så att jag kan få plocka undan och hänga upp tvätt...

Min lunch idag består av 1 äpple föressten... skit bra.. eller inte.. men jag har inte hunnit laga nå mat än.
Middag vettefan vad det blir..


Kommentarer
Postat av: anne

nu har du fått award på min blogg :)

2009-01-14 @ 13:57:04
http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0