Flåsarn- -

Ett samtal mellan min sambo och mig.

Ett roligt litet samtalsämne kom på tal när vi i Lets Dance pausen stod ute på balkongen och rökte..



A= Andreas
J= Jag (Lina)



A -Lina, hur många gånger per dag bajsar du?
J - Ca 7 gånger kanske *ironisk*
A - Det luktar ju aldrig efter att du har varit på toa
J- Jaha, så du går in och luktar efter att jag har varit där?
A- Ja, haha, du kliver säkert upp 4 på morgonen och bajsar så att lukten hinner försvinna tills jag kliver upp.
J- Haha, japp.. det är ju därför som jag är vaken så sent ju och aldrig går till sängs ;)
A- Ah, du väntar säkert tills du hör att jag snarkar innan du bajsar!
J- Självklart!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för tipset. :) Fast jag var upp till apoteket och köpte sempers magdroppar igår, så jag provar dom först! :)

2009-01-10 @ 10:55:01
http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0