Flåsarn- -

God Morgon!

Vaknade kl 07.20... har nyss klivit ur duschen, bäst att försöka bli pigg eftersom att vi ska åka till Köpis om ca 2 timmar.
Maya är vaken och på gott humör :)

Lär nog ta och köpa en ny säng till henne, en sån där för stora barn... hon härjar ju runt i sin säng så mycket att den nästan rasar sönder och det är ju inte bra.

Ska ta och klä på mig och sätta på mig ett ansikte snart (sminka) och sedan sakta klä på Maya...
undrar om Sussi orkar ta en sån tidig buss för att möta oss?
ska bli spännande att se.. haha, hon är ju ganska så morgontrött och sover bort dagarna annars.

Jag har fortfarande ont under höger öga... men det har inte blivit så svullet som jag trodde att det skulle bli... men det kommer väl när man minst anar det.


Efter att ha följt Duracellmammans blogg så är jag sugen på att göra om Mayas rum när pengar finns.. vill ju att det ska bli ett riktigt flickrum, kanske om man skulle ta och fixa det i sommar eller nåt.
Men iaf, nedan så är det en klickbar bild på sängen som jag vill köpa åt Maya.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättesöt säng=)

2009-01-26 @ 12:14:03
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: carola

Vi har nyss gjort Nils och Agnes rum, Agnes har fått rosa med prinsessor och Hello Kitty..

Dock väntar jag på att mannen ska dela av med väggar men då får man vänta:)



Sängen var jättesöt som du vill ha..

Kram Carola och gänget

2009-01-26 @ 16:27:34
http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0