Flåsarn- -

I hemmets lugna vrå!

Äntligen så är det lugnt här hemma, det är bara jag, tvn och datorn som är vakna.

Maya har ätit ganska så dåligt idag, men har varit pigg förövrigt tycker jag..

spottade ut både lunch och middag, inte ens en hel banan har hon ätit, bara några små tuggor.
Hon fick bada efter middagen iaf och sedan hoppa i säng, men vaknade runt kl 20 och var super ledsen..
så hon fick komma upp igen.
Sussi kom upp hit för att jag skulle färga hennes hår och hon var väl här till strax efter 23..

Mayas matvägran var nog pga gaser, för herrejävlar vilka pruttar hon lade av här hemma nu på kvällen :)

Men nu så ligger hon nedbäddad i sin säng och sover och Ante ligger i våran säng och ska sova.

Jag ska surfa runt lite nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0