Flåsarn- -

Let´s Dance, äntligen så börjar det!

Som jag har längtat efter detta program :)
Ska bli kul att följa denna säsong, är ju många roliga kändisfejs med.

Tänk bara på allas guldlock Mojje, hur söt kommer inte han att vara när han struttar runt där på dansgolvet med sin danspartnet Jeanette?

Och Carl-Jan, hahaha.... ja det ska bli kul att se den KaramellKungen dansa :)


Någon mer som ska se på detta ikväll?






Nä, nu ska jag snart natta barnet ,hoppa in i duschen och så ska jag röka såklart innan jag börjar fixa iordning myset :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag ska titta :) Kul att se Aro och Samuelsson tycker jag. Hehe :)

2009-01-09 @ 19:47:42
http://niickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0