Flåsarn- -

Min kille är en tjej.... ? och Mayas första klippning.

Åhh.. vad jag är trött idag!

Har fuskat nu med promenader i ett par dagar *dumma mig* och ångest har jag över det..

Idag har vi iallafall käkat vårrullar,ris och paprika, det var super gott tyckte Maya..

efter maten så åkte saxen fram.. var tvungen att frisera sötnöten lite, men det var verkligen enklare sagt än gjort..
hon satt inte still 1 sekund..
men jag klippte ändå..

finns bilder att se HÄR!



Jag är mannen här i huset... det är jag som fixar och grejar med allt.
Ante jobbar såklart men är grinig som en jävla kärring när han är hemma.
För ca 20 min sen så sprang han in i sovrummet och tjura som en tonårs flicka med PMS bara för att jag inte ville kolla på Bert DVDn med honom...
och nu ligger han och snarkar.

Imorgon blir det promenad och solning för min del :) *längtar*



Just ja, Förlåt mig Gud för jag har syndat!
Jag och Maya delade på en semla efter klippningen för hon blev så ledsen.. och jag var tvungen att trösta henne på något sätt ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad söt hon är eran dotter :)

Lika söt innan hon klippte sig som efter!

2009-01-13 @ 20:15:33
Postat av: malin

Kommentaren ovan är från mig ;)

2009-01-13 @ 20:15:49
http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Ida

jahaaa jah, så här fuskas det! Blir en extra prommis för dig imorgon då :p

2009-01-13 @ 22:24:36
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0