Flåsarn- -

Någon som har en toa att låna ut?

Ganska skönt så här mitt i natten att bara sitta och ta det lugnt framför datorn, snacka med någon gammal vän på MSN och kika runt lite.
Detta är en tidpunkt på dygnet som jag värdesätter högt :)

Imorgon har vi en halvt stressig dag framför oss...
ska kliva upp med pappa Ante först (iaf jag) och det är 6.30.. sen kl 9.40 så bär det av mot Köpis där jag ska handla Nutrilette Quick start och en detoxkur..hittar säkert nå fint åt Maya också, en ny tröja eller nåt.

Sen ska vi hem på engång, städa,
diska och göra lite fint så att man bara kan ta det lugnt resten av dagen/kvällen.. kanske att vi drar ut och leker lite i snön också.

Ante ska fortsätta med sin nya tatuering imorgon, så han kommer inte hem förren sent :(
Han och Jimmy (tatueraren) ska nog göra en doplåt till Jimmys son, gulligt va? haha :)

Aja, nu är jag kissnödig.

Och, ja.. om du nu inte är nå intresserad av min blogg så sluta läs.. men nåt intressant lär det ju stå eftersom att du läser den hela tiden och sedan letar upp lite saker som du sedan kastar i mitt ansikte.
Jag gillar inte dig och du gillar inte mig, lets keep it that way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0