Flåsarn- -

Nattsuddare..

Klockan är halv 3 på natten just nu och jag kan inte sova... vet ni varför?

Det är så här;

Efter att Sussi hade varit här idag så gjorde jag iordning mig och Maya för att åka till Köpis och möta Ante, vi skulle handla lite grejer till tacosen som vi ska äta imorgon.
Sagt och gjort, handlade det vi behövde och åkte sedan hem.
18.30 var det dags för Unga Mödrar, efter det så fick Maya hoppa i säng.
Sen låg jag i soffan och zappade runt på tvn och blev mer och mer trött..
Tillslut så vaknade jag av att svärmor ringde, somnade om igen och vaknade igen av att Carro ringde, somnade om och vaknade utav att Maya grinade kl 23, då hade Ante redan gått och lagt sig och jag hade sovit några timmar i soffan.
Jag trodde att jag skulle klara av att somna om igen efter att ha gett Maya en natt flaska.. men tji fick jag,har legat och vridit och vändt på mig sedan kl.23.30... så nu har jag gett upp.. men tänker nog göra ett försök snart igen, kan ju kika på Hope & Faith på 4:an, det brukar alltid kunna få mig att somna, det börjar om 15 minuter.

God Natt då :)
Skriver igen imorgon bitti... kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0