Flåsarn- -

Nu är det vecka 2!Förra veckans resultat!

God Morgon!

Det är Måndag, jag har precis vägt och mätt mig...och gissa vad?!
Det gick bra.. förra veckan gav resultat!

På 1 vecka så har jag alltså förlorat;

*1 kg
*3 cm i midjan
*2cm på rumpan
*2 cm på höften
*1cm på överarm
*1cm på lår


Så japp, jag är nöjd och detta får mig mer sporrad att fortsätta hårdare!

Notera att jag fick detta resultat enbart genom att skippa onödigt socker och för att jag har gått promenader på ca 3,5 km varje dag.

Kommentarer
Postat av: petra

hej var inne på faddes blogg och då såg jag din blogg så jag tänkte in och kolla vem du är..:)

vet du jag har oxå skippat socker i kaffet blandannat och tänker lite mer på vad jag stoppar i mig,godis och sånt har jag inga problem med då jag inte e någon större gottegris.men för 3-4 månader sen vägde jag 80 typ nu väger jag 74 så kämpa på,det behövs inte så mycket för att gå ner faktiskt:)lycka till själv har jag en blogg om du vill kolla in min...på www.hanky.se jag heter snuttis där:) ha en bra dag

2009-01-12 @ 08:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0