Flåsarn- -

stödvila..

Jag lade mig för att ta en stödvila runt kl 9 imorse och uppmanade folk att ringa och väcka mig efter 1 timme...jag sa även åt Ante att göra det.
Men INGEN ringde..så jag sov till kl12.20... förstår ni hur många timmar av förmiddagen jag förlorade bara för det?!

Blev paniklunch idag till mig och Maya, spagetti och köttbullar... allt pga stressen över att ha mycket att göra.
Efter maten så började jag städa lite, men är inte klar än, jag har en dotter som följer efter mig med sin docka hela tiden..
hon är arg för att den tappar mössan och så ska jag ge den mat..så städningen går sakta framåt.
Men man kanske inte behöver ha det kliniskt rent hemma bara för att syster och faster kommer hit ikväll?
Nä, tror inte det.
Men dammsuga och torka golv lär jag iaf göra.


Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Ida

när ska ni bjuda hem mig io jörgen på den där laxgrytan då? (utan purjolök):p

2009-01-23 @ 19:53:47
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Förstår det, men kanske behövde den extra vilan?!? ;-)



Ska köra på Xtravaganza, samma som jag haft även tidigare.



Önskar dig en underbar helg!!



Massa kramar!!

2009-01-24 @ 01:22:58
http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0