Flåsarn- -

ett himla tråkigt inlägg...

Go kväll!

Sorry för att jag inte har bloggat nå tidigare idag.. men jag har inte haft tid.


Hela familjen klev upp kl 6.30 imorse*hua*..
Ante åkte till jobbet runt halv 8 medans jag och Maya mös framför Barnkanalen.

Ringde och väckte Sussi kl 9 för att hon skulle följa med till IKEA och Köpis.. så kl 10.40 så satt vi på bussen och var redo för en dag med shopping :)

Vi började med lunch på IKEA, kycklingfilé med rotfrusktsymfoni och nån knepig sås.. men gott var det iallafall och Maya fick en tallrik med ekologisk pasta och köttfärsås.
Sen for vi in på Köpis, lugnt och stillsamt var det där.. nästan inget folk alls.. skönt som tusan.
In på Gina Tricot köpte ett linne och fyndade en stickad tröja, kalaset gick på endast 148:-
Sen in på H&M, där hittade jag små söta mockasiner med Hello Kitty på till Maya som hon ska få ha på dagis sen,var dock ingen rea på dom.

Åt glass gjorde vi också, var ingen hit för min mage precis... då jag inte har käkat nå onödigt socker på ca 3 veckor så fick min mage en redig chock *aj*

Anna kom till Köpis runt kl 13-14 tiden... var askul att få träffa henne och lilla Wincent igen :) han har blivit så stor och underbart söt, eller ja.. söt var han ju förut också.. haha.

Just ja, köpte en potta åt Maya på IKEA, tänkte börja lite smått med pott-träning nu de dagar som vi bara är hemma och inne, för vem fan vill gå ut i detta väder med en tung vagn? inte jag iallafall.

Kom hem runt 16.30, både jag och Maya var urtrötta.. men hon vägrade sova.. så hon härjade på här som aldrig förut och var så stolt över sin potta, men hon ville inte sitta på den så  det fick hennes docka göra.

Kollade på Unga Mödrar kl.18.30.. och efter det så hände det inget mer förutom att jag somnade i soffan efter att ha lagt Maya och sett på Vänner..
Blev väckt på ett brutalt sätt iallafall, Antes telefon ringde och jag hörde honom prata lite i den trots att jag sov.. sen tror jag att han säger;

-Lina, Jimmy är död!
-Va?!! (nyvaken och förvirrad)
-Ja,här ta telefonen och prata..

Så jag gjorde det.. och i andra änden av luren så hör jag;

-Hej Lina, det är Pekka från Finland, minns du mig?  med finsk brytning..
-Öh nej?! (trodde jag skulle få det hemska beskedet snart)
-HAHA nej då, skojade bara.. det är Jimmy, hur lägger man in musik på sin blogg?

Okej, för att reda ut detta nudå..
Ante hade INTE ALLS sagt att Jimmy var död... han sa bara att det var Jimmy i telefonen, sen hur jag kunde få det till död fattar jag inte.
Och om det hade varit så, inte fan hade dom hört av sig till oss?! haha..
jaja..
Jimmy är btw den kille som tatuerar oss.

Nä nu ska jag surfa vidare lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0