Flåsarn- -

Sveriges 6 sexigaste MÄN!



Släktingar och vänner klagar ofta på mig och kan inte för världen förstå hur jag kan tycka att dessa män är sexiga.
Vad är så svårt att förstå egentligen?
Bara för att jag tycker att dessa MÄN är sexiga betyder inte att jag vill ha dom på något sätt.. haha.
Herregud, några av dom är ju i samma ålder som mina föräldrar.

Men här är dom iallafall, Sveriges 6 sexigaste män, dock inte i ordning för jag kunde inte bestämma mig :)

1.Ola Rapace- Dösnygg, urläcker och förbannat sexig.. behöver jag säga något mer?
Det är en fröjd att kolla på Tusenbröder eller Wallander för att han är med.

2.Ernst Kirchsteiger- Kanske inte snygg, däremot är han en sexig barfota man!
Tänk vad mysigt att gå barfota med honom på en äng eller nåt ;)

3.Jakob Eklund-
Denna karl blir aldrig ful... han är jämt sjukt snygg även i snaggad frilla och
världens största skägg :)

4.Mikael Persbrandt- Hans blåa ögon, hans röst... behöver jag säga mer?

5.Poodles Kicken- Världens sexigaste trummis! Tänk att få linda hans guldlockar runt lillfingret ;)

6.Robert Wells- Är han inte hur sexig som helst i sitt långa hår?



Okej, jag är "bara" 22 år.. men det ska väl inte hindra mig från att tycka att riktiga MÄN är sexiga..
förstå vad tråkigt det hade varit om jag rankade en massa pojkar, tex Darin.





Håller ni inte med mig?
Erkänn att det finns någon av dessa 6 män som ni också tycker är snygg..









Kommentarer
Postat av: susanne

Du glömde Wells..

2009-01-18 @ 20:00:51
http://sussieforslund.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Ne,nu kommer ja inte ihåg adressen. Är iaf en Gävletjej som har bloggen..

2009-01-18 @ 23:44:52
http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: kim

ola ligge helt rätt där på första platsen :) han är som sagt dösnygg, urläcker och förbannat sexig.. ;)

2009-01-19 @ 09:22:09
Postat av: Isabel ( Bella Bonita )

Mikael Persbrandt är snygg för sin ålder

2009-01-19 @ 10:02:56
http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0