Flåsarn- -

Ännu ett barn utan båda föräldrarna, sjuk skadeglädje?



När man mår som bäst ska alltid någon försöka förstöra, vissa klarar inte av att se andra lyckliga.
Som paret i det här fallet, dom inboxar på facebook om en del saker och jag blir faktiskt upprörd.
Jag har inte gjort ett skit.
Jag vet inte ens vilka dessa människor är eftersom att dom har en falsk användare.. dock har jag mina aningar om vilka det är och det gör mig så fruktansvärt förbannad att en viss person inte kan gå vidare med sitt liv utan att försöka förpesta mitt liv!
Det räcker tydligen inte med att h*n följer efter mig om h*n ser mig på Köpis(Valbo Köpcentrum), nu ska h*n och dennes bihang börja ljuga om en massa sms!

Jag bryr mig inte ett skit om denna person pga ett antal saker denne gjort mot mig för en massa årsedan!

Hur fan är man funtad om man försöker förstöra mellan ett par som har barn?!
Vill man se ännu ett barn växa upp utan båda föräldrarna under samma tak?!
Vad är det för sjuk skadeglädje?

Tack och Lov så finns Ante här och tror på mig, han har inte visat någon ilska över vad dessa patetiska RÅTTOR har skrivit, och det är jag så glad över!

Jag och Ante-Club Monster, 6/5-06




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0