Flåsarn- -

Gräsänka..


Min rockstjärna super i sann metal anda.. sen är det ju såklart jätte kul för oss andra att skoja lite med honom när han har somnat ;)





Jupp, jag är ju på sätt och vis en gräsänka i kväll eftersom att Ante ska leva ut sina rockstjärnedrömmar i Bomhus.
Fast egentligen,hur mycket rockstjärnestatus får man om man är trubadur,spelar låtar som t.ex  Hound dog och uppträder på något jubileumstjossan eller vad det nu var?
(jag lyssnar inte så mkt när han pratar om sina spelningar)

På en skala från 1-10 så tror jag statusen är lika med 1 eller så...
Men men, karln får ju pengar iaf och det är ju alltid välkommet!

Jag dåråva ska vara hemma själv med Maya och mammas hund.. så det ska bli kul att se hur man ska lyckas pussla ihop promenader m.m.. men det ska nog gå bra, hunden är ju så pass liten att det bara är att slänga upp han på axeln om det skulle bli nå problem och Maya får ju sitta i vagnen.
Usch vad jag babblar..

Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Blev lite rädd först när jag dig :D

2009-07-25 @ 16:34:19
http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0