Flåsarn- -

Jag ska döda dig!

Ja jävlar vad länge sedan det var som jag skrev ett inlägg.. men men, har ju varit fint väder för det mesta.. förutom de senaste dagarna då.

Har väl inte hänt så mkt egentligen, alla i familjen Forslund-Olsson är lediga nu, skönt som fan.. men man önskar ju att man kunde få sovmorgon ibland.. men det är väl en dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse.

Den 17-19 Juli så åker vi ner till Hultsfred, jag och Ante, vi ska se Metallica och en massa fler band på lördagen den 18:e..men eftersom att det tar ett tag att åka bil ner dit så lär vi åka redan Fredagen den 17:e, ska bli kul att komma iväg och göra något..

Helgen som kommer nu så ska vi ut till stugan på lördagen och så blir vi där tills på söndagen, ska grilla och ha trevligt :)

Idag ska jag försöka skicka iväg Ante och Maya till Sandviken eller något så att jag får städa här hemma med hög musik..

Sen så måste jag säga att Maya är verkligen Mom´s little monster, hon har alltid något bus för sig, är aldrig lugn och är ibland helt förjävlig så att jag får lust att bara släppa allt och springa iväg och aldrig komma tillbaka.


Igår så blev jag mordhotad här på gården, jävla idiot....
Jag pratade lugnt och sansat med killen  om att han som är 16 år kanske inte behöver jaga små barn mellan 6-11 år och att han inte behöver bry sig så mycket om dom.. men då började han skrika och hota mig på flertalet sätt.
En pil & båge fick jag riktat mot mitt huvud..
-Jag ska döda dig!
-Eh, varsågod, gör det.. jag står här, låt mig bara röka färdigt först,tack.

Så jävla cool kille liksom.
Och han bor man granne med...

Nä nu ska jag försöka vakna till liv.. eller gå och dö eller något...

Kommentarer
Postat av: jässica

hahahaah

2009-07-07 @ 09:44:42
http://jaassica.blogg.se/
Postat av: bitte

vilken idiot

2009-07-09 @ 15:37:50
http://www.lovemercury.se
Postat av: Föräldrabloggar.se

Grattis, idag är du rekommenderad hela dagen hos oss, hoppas det genererar lite fler läsare på din blogg!

2009-07-13 @ 01:46:09
http://foraldrabloggar.se
Postat av: barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Så fin blogg! Häftig layout!

2009-07-13 @ 23:19:57
http://barnshoppingbloggen.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar

Nu är vi tillbaka igen med Föräldrabloggar, dock på ny portal och vi hoppas att du även kommer att följa oss på denna portal. Vi fortsätter med samma funktioner som topplistor, tävlingar och naturligtvis rekommenderade bloggar dagligen.



Vill du vara säker på att inte missa en enda uppdatering så kan du glädja oss med att följa oss via Bloglovin.



Ha en underbar kväll

/Föräldrabloggar Crew

2009-07-15 @ 19:28:23
http://foraldrabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0