Flåsarn- -

Poolparty för Maya!

Jag vet, är evigheter sedan jag skrev typ, förutom det förra inlägget...men tid har inte funnits riktigt och orken har inte heller varit i sitt essä.
Det ska bli ändring, jag lovar.

Iaf, Maya var på sitt första poolparty idag hos Antes farmor & farfar, vi föräldrar fick inte närvara.. men runt kl 16 när vi kom och skulle hämta Maya så var hon full igång med att bada så vi blev kvar ett tag.
Men, olyckor hände, först så dök hon ner i "stora" barnpoolen och hamnade under vattnet, tack och lov så fick jag upp henne och ingen skada var skedd.
Sen när hon ville gunga så klev hon på en geting, taggen fick jag plocka ut.. men efter lite ringblomsalva så blev foten bra och hon fortsatte att bada.

Maya med gräsklipparen hon fick..


Älskade älskade barn..


så underbart fin..


det vackraste i världen..


min hårfagre man..


Maya med sin farfar Eric




I morgon så åker vi till Hultsfred och Sonisphere för att se på Metallica, så ni kommer få vänta tills på Söndag eller Måndag innan jag bloggar igen.. tyvärr.. men ska försöka slänga in ett litet inlägg i morgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar..

Jo det är inte kul att förlora någon man tycker om!

Det har inte riktigt smält än att vi inte har nån hund.. Men blir väl tomt när vi sover i lägenheten igen.. bor för det mesta hos svärisarna.. Å då har vi hundar runt oss hela tiden..



Jo får hoppas på att vi får det.. fick papprena från veterinären idag så ska skicka in dem imorgon..

Nä jag tänker vänta tills jag verkligen hittar nån intressant hund.. helst schäfer eller labbe om jag ska ha renrasig annars schabrador..

2009-07-16 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0