Flåsarn- -

Spöklikt..



När Maya var nyfödd så fick vi såna där Baby-Watchers av Antes släktingar, skit bra sak att ha tyckte jag då..
Men det ändrades ganska snabbt då jag allt för ofta hörde konstiga ljud i enheten som jag bar med mig.
Många gånger gick jag in för att kolla till om Maya var vaken när jag hade lagt henne för att sova.. men nä, hon sov som en stock, och de ljud jag hörde var inte ifrån något barn, det var med mörka mummel, som en vuxen alkoholiserad man eller något.

Efter några månader så slutade jag använda "babyvakten" av just den anledningen att jag tror att andar/spöken kan tala med oss genom dessa grejer..

Vad tror ni?   tror ni på spöken?

Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Jag tror kanske att det kanske bara var så att det var något fel på babymonitorerna, annars måste jag tro på andra saker med andar också och de vill jag bara inte :D

2009-07-26 @ 01:22:41
http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Anonym

det du just beskriver har beskrivits otaliga gånger av många.. det verkar vara vissa frekvenser som släpper fram sånt som vi inte vill/bör höra! men jag tror benhårt på sånt där!

2009-07-28 @ 20:28:36
Postat av: Anonym

det du just beskriver har beskrivits otaliga gånger av många.. det verkar vara vissa frekvenser som släpper fram sånt som vi inte vill/bör höra! men jag tror benhårt på sånt där!

2009-07-28 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0