Flåsarn- -

Tvätt i ena handen och en unge i den andra..



Alarmet på mobilen var ställd på att ringa kl 06.00 i morse, men jag snoozade... läääääängeeee... enda fram till kl 6.48 faktiskt.. kl 7 hade jag tvättid.. så det var bara att packa ihop lite tvätt,väcka barn och ta med sig både tvätt och barn ner till tvättstugan, enklare än jag trodde faktiskt, dock hade jag bara 1 Ikea kasse med tvätt med mig ner.. brukar ha mkt mer, man jag var tvungen att tänka på att Maya skulle med.. så då gick det inte att ta med så mycket.

Väl nere i tvättstugan så hjälpte Maya till och var duktig, hon fick lägga sina egna kläder i en tvättmaskin och hon blev så lycklig över att få delta i det jag gjorde.

Blir bara 2 maskiner där nere idag.. har inte tid eller ork att springa fram och tillbaka tills klockan är 12, så jag har startat en maskin här uppe också, dock innehåller den bara snuttis just nu.

Nu längtar jag tills kl 8.30, för då är det Saltkråkan på Barnkanalen, det brukar jag och Maya alltid se :)


Ante sover fortfarande och det behöver han med tanke på att han ska köra hela vägen ner till Hultsfred ikväll/natt..
Innan vi beger oss av söderut så ska vi handla lite till kylväskan och sedan lämna Maya hos svärmor i Sandviken..


Får se om jag bloggar något mer idag.. ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi gu va vi kan vi fantastiska mammor :)



Ha en fin helg, kram Jenny

2009-07-17 @ 23:19:26
http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar

Kolla in vilka våra gästbloggare i sommar blir, avslöjas idag!

2009-07-21 @ 12:55:54
http://foraldrabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0