Flåsarn- -

Det var fint igår

Begravningen igår var fin och väldigt känslosam, många var där för Hedvigs skull, närmare 60personer samlades i Bergby kyrka,många av dom har man aldrig ens träffat.
Efter begravningen så gick vi alla till församlingshemmet och fikade på smörgåstårta, där inne spelade och sjöng Ante och hans syster 2 låtar.
Jag ångrar inte att jag följde med.
Tror det betyder mycket för Ante och hans familj att jag var med faktiskt.

Nåja.. efter allt det där så åkte vi till Rockskolan, Ante skulle skriva ut affischer... men det blev bara fel hela tiden.. men tillslut så blev det ganska bra iaf så då skrev han ut 30 st !
Blev kvar där en stund.. lite för länge tycker jag.... sen åkte vi hem till Linn, lämnade järntabletter och hallonbladsté.

Antes farmor och farfar och deras damphund hälsade vi också på en snabbis innan vi for hem till min mormor för att hämta Maya..

Vi var väl hemma efter 20 någon gång..
sen hände en massa saker här hemma t.ex Maya tappade sin enda hela napp bredvid sängen, så jag fick städa hela sovrummet och möblera om för att hitta nappen... och jag hittade 2 stycken till :)


Nu blev det ett sånt där rörigt inlägg igen, mest pga att jag är ganska rörig i skallen pga ögoninflammationen som satt sig i BÅDA ögonen.

Kommentarer
Postat av: Ida

uscha, fy fan för ögoninflammantion =/

2009-06-06 @ 09:19:51
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0