Flåsarn- -

God Morgon

Blev en tidig  kväll i går, 22.20 så låg vi i sängen och skulle sova... sen dröjde det inte så länge innan vi verkligen sov.
Skönt att gå och lägga sig tidigt, speciellt när man ska upp tidigt dagen efter.. som idag t.ex.

05.20 ringde Antes alarm på mobilen, 05.45 så klev jag och Maya upp...sen dess har jag packat hennes väska, gjort henne iordning osv...
Nu har Ante och Maya åkt till dagis.

Vad ska jag göra då? vila lite tror jag ;)

Passa på att sova ca 1 timme, sen är det bara till att greja lite hemma och duscha....

Som sagt, vi ska på begravning idag kl 14, så min mormor hämtar Maya på dagis..


Ursäkta för detta röriga inlägg, men klockan är inte så mycket..

Kommentarer
Postat av: catarina

har gjort en del efterforskningar i frågan. mutat på de rätta ställena, tror redan jag kommit i kontakt med din HEMLIGHET:) och det låter ju jättespännande tycker jag! Gört;)

2009-06-05 @ 10:18:20
http://chinaconinas.blogg.se/
Postat av: catarina

aha så du har alltså berättat det för nån.....

2009-06-05 @ 19:47:50
http://chinaconinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0