Flåsarn- -

Jag är svart och svår

Hemma idag,Jag och Maya, trött som fan med en unge som har ögoninflammation i båda ögonen.
Krånglig natt, Maya vaknade några gånger och grinade, fick tillslut sova mellan mig och Ante, blev inte bättre där.

Vaknade 7 i morse av en smäll i huvudet, det var Maya som tyckte att det var kul att spöa mig med dockan (hon hade smygit upp ur sängen).
Jag hade uselt morgon humör.Brukar aldrig ha det. Blev chockad själv.

Ante planerade min dag;
-STÄDA KAN DU GÖRA IDAG, JAG SKA JU JOBBA!
Jaha, tack liksom.
Känns som att jag hellre gör annat.
Och det har jag gjort också , typ ingenting, bara slappat.

Middagsplanerna var först tjockpannkaka... väl i affären så ångrade jag mig, istället så fick rostbiff och potatissallad hoppa ner i kundkorgen tillsammans med ett paket jordgubbar.

Ante kommer hem runt kl 17, förhoppningsvis så har han med sig:
1. Blöjor
2.Sköljmedel
3.Svarta sopsäckar
4.Tändare åt mig
5.Bröd
6.Ett bra humör

Märker ni vad som är viktigast?
Det är INTE så kul att behöva tända cigg på spisplattan!

På något konstigt sätt så försvinner alltid mina tändare, och jag tror att jag vet vart min svarta är... eller hur Catarina? ;)

Satt upp oss på en lägenhet, står på 5:e plats i kön, känns lönlöst egentligen för SJÄLVKLART ska någon jävel med skyhöga poäng komma in och liksom sno hela skiten.. inte rättvist, inte rättvist alls.
När folk ska dit och kolla på lägenheten så hoppas jag att pappas granne ställer sig på altanen där och joijkar och att Ante springer naken på gården.Allt för att skrämma bort blivande hyresgäster.
JAG VILL HA LÄGENHETEN!
Men med den otur som jag har så kommer jag inte få den.Bajs.

Jag har en äcklig utväxt, på håret alltså.. inte någon annanstans.. jag har en hårfärg som står vid micron.. men har inte orkat färga ännu.. men det börjar bli dags nu.

Nu ska jag fortsätta leka Svarta,Svåra Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0