Flåsarn- -

Skit

Händelselös dag, varit hemma hos pappa och hållt Catarina lite sällskap, vare sig hon ville eller inte.... ungarna sprang in och ut, upp och ner och överallt.. samma sak med hundarna.
Snackade lite skit gjorde vi också :)

Väl hemma så hängde jag upp några tavlor, blev inte jätte snyggt precis, men tanken är den att det ska bli en hel fotovägg typ, med en massa foton i svarta ramar i olika storlekar.

I morgon så MÅSTE jag möblera om och städa lägenheten, viktigt som tusan med tanke på att det kommer folk hit på lördag och man vill ju inte skämmas, så därför är det ju bra om man är ute i god tid med att städa...tycker jag iaf.

Nä nu ska jag spela lite Betapet, sen ska jag hänga tvätt.

Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Ida

får la se om vi hinner komma förbi nå då=)

Skiiinande rent ska det va annars så vill jag inte :p

2009-06-23 @ 23:02:50
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas du haft en fin dag, kram Jenny

2009-06-24 @ 22:57:45
http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin bloggdesign !! :D

2009-06-25 @ 21:23:31
Postat av: Anonym

vilken fin bloggdesign !! :D

2009-06-25 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0