Flåsarn- -

Utvecklingsamtal

Nattningen igår gick inte så bra, blev till att busa med Maya fram till kl 23 typ.. men sen så däckade hon bredvid mig och Andreas i våran säng, så det var bara att bära in henne till sitt rum sen.

Var på Utvecklingsamtal/avslutningsamtal igår på Mayas dagis, jag var hur nervös som helst, jag trodde att hon vi skulle prata med tänkte säga att Maya är sen i talet, elak mot andra barn och inte alls funkar att ha i större grupper...
Men tji fick jag!
Maya fick så mycket beröm :)  Allt från att hon har otroligt bra motorik (både fin och grov motoriken) och att hon är självständig och gärna leker med de andra större barnen från andra avdelningar.
SÅÅÅÅ KUL ATT HÖRA :)

I kväll är det vårfest på Mayas dagis, får se om vi åker dit... är vädret fint så kanske vi gör det.. men regnar det så är det ingen idé.

Ögoninflammation har hon fortfarande, börjar bli bättre.. men är inte helt bra ännu.
Jag åkte på samma sak i natt... dock bara på 1 öga ännu *ta i trä*

Snart ska jag slänga in Maya i duschen... vi ska nämligen åka in till stan och lämna lite papper och saker och sedan ska vi bara strosa runt och fönstershoppa..

I morgon så ska vi på Begravning,men inte Maya, hon ska vara hos min mormor...

Aja, lär snabba mig lite nu.



Nej jag tänker inte berätta något för någon ÄNNU vad det är som kommer förändra mitt liv ;)

Kommentarer
Postat av: catarina

Hur länge måste vi vänta då.....?

2009-06-04 @ 08:21:21
http://chinaconinas.blogg.se/
Postat av: Ida

bra att det går bra för mayzan på dagis=)



Men du, om jag tror rätt om vad som ska förändra ditt liv, så hoppas jag att jag tror fel! så du MÅSTE ju berätta för miiiiiiiiiiiiiiig!!!

2009-06-04 @ 11:07:43
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0