Flåsarn- -

Besviken på....

Jag är besviken, på Lets Dance och alla de  människor som röstar,otroligt besviken, nu funderar jag allvarligt på att sluta kolla på Lets Dance, fattar ni inte att det är Elisabeth som ska åka ut? INTE Nicklas!
Dåligt Sverige, väldigt väldigt dåligt!


God Morgon föressten..
Maya har sovit hela natten :) Men man blev dessvärre tvungen att kliva upp kl 06.30... jag hade gärna sovit typ 1 timme längre eller nåt.. men men.. finns inget att göra åt det just nu.

Ont i halsen har jag...det är inte kul.. får bota det med lite stark druvsaft ikväll.

Lite senare idag på förmiddagen så lär vi åka till Köpis och Systemet för att köpa det man behöver tills ikväll..

Aja.. kommer inte på nå mer att skriva nu.. ska leka lite med Picasa,Photoshop och Illustrator nu.. får se om man kan göra något fint, men det tvivlar jag på.



Trevlig lördag gott folk!

Kommentarer
Postat av: ia

God morgon!

Vaknade oxå med halsont, så jäklans tråkigt!

Arvid brukar oxå sova hela natten...men till priset att man måste stiga upp alldeles för tidigt på morgonen! Anledningen till sjukhusbesöket är av lite känsligare natur, en tjejsak så att säga...







2009-03-07 @ 09:40:07
http://irin.blogg.se/
Postat av: Ida

Åååh, jag vill också ha illustrator (o ett bättre photoshop)!!! *fusk*

2009-03-07 @ 10:53:21
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: madde

mm men folk röstar ju inte hem den dåligaste,så konstigt jag vet,stör mig med

allt bra idag då?

2009-03-07 @ 11:37:26
http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0