Flåsarn- -

en bra dag

Idag är en bra dag, det intalar jag mig.

Iaf så var det ett jäkla stök och liv här i natt, inget dög för lilla Maya.. lade jag henne mellan mig och Ante skrek hon och lade jag henne i hennes eget rum så skrek hon. Hysterin var hög.
När klockan närmade sig 3-3.30 så började jag möblera om lite här hemma.. jag antog att Maya blev för varm mellan mig och Ante och kände sig ensam i sitt eget rum så jag flyttade på vardagsrumsbordet och drog ut hennes säng och ställde den bredvid soffan.
Så fort jag lade henne i sängen igen och jag lade mig tillrätta i soffan så slocknade hon.

7 I morse klev vi upp, jag duschade och grejade... sen åt vi frukost.

Nu har jag nyss kommit hem efter att ha lämnat henne på dagis.. så jag ska väl ta och röja upp lite här snart, vill bara ta en liten paus först.

Vad gör ni idag och i kväll då?

Kommentarer
Postat av: Kimmizz

Hon kanske har separations ångest nu när hon går på dagis. Jag vet att min äldsta också stökade lite på natten och var krasslig. Men när han fick höra mig andas på soffan så somnade han. Kanske kan vara de?.. De blir samma som för dig här, plocka, diska, göra mat. Leka med barnen.. Ha en trevlig kväll

2009-03-13 @ 11:14:26
Postat av: jässica

jag sitter här i min ensamhet och dricker öl, väntar på att svärfar ska komma från jobbet. Ikväll ska vi fira Robban eftersom han fyller 25 år.



Hoppas du får en trevlig kväll!

2009-03-13 @ 13:57:00
http://jaassica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0