Flåsarn- -

Feber

Maya ska få vara hemma idag, det bestämde jag redan igår.
Känns som att jag vill ha en hel dag med henne där vi kan göra vad vi vill utan att stressa runt.

Igår kväll fick Maya feber igen.. så jag ska ringa till hälsocentralen nu på morgonen och höra om vi ska komma på en till undersökning, för senast vi var där och dom tog snabb sänka på henne så visade den 36, och det är ju högt.
Han som undersökte Maya då sa att om det skulle bli det minsta sämre så skulle vi komma tillbaka.
Men vi får se, hon kanske är feberfri idag. Om jag har tur.

Jag och Maya kanske åker hem
till min mamma och käkar lunch.. det känns som en bra idé.. och så kan man ju mysa med lillhunden :)   den stora är inte så mysig, han är mest rädd.


Nä fy fan.. är så trött just nu att hela rummet snurrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0