Flåsarn- -

Gäääääsp.....

God Morgon

Det är bara jag vaken just nu... lugnt och fridfullt här hemma, men det ändras nog när som helst.
Jag och Maya har sovit i vardagsrummet i natt, hon i sin säng och jag i soffan.

06.35 tar jag bussen till dagiset där jag jobbar just nu, jag ska öppna på våran avdelning..

Vad mer ska jag skriva?

Är så trött nu så att ögonen nästan går i kors.. ska väl ta och göra mig i ordning och ta fram kläder som Maya ska ha idag, Ante ska för första gången sköta morgonen med Maya alldeles själv.. koka gröt,byta blöja,tvätta ren och klä på henne kläder.. får se om det går bra, men det tror jag.


Hoppas ni har en bra Tisdag, för det tänker jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0