Flåsarn- -

Go kväll!

Det är lugnt här hemma nu, Ante tittar på Sanningens Ögonblick och Maya har precis lyckats somna i sin säng.
Jag tänkte bara blogga lite om dagen och sedan hoppa in i duschen.

Vi har städat idag, Ante klev upp 8.30 på eget initiativ och kl 9 så satte vi igång med städningen och sedan städade vi enda fram tills klockan blev runt 15, så nu har vi det alldeles lagomt rent och fint hemma.

Antes mamma och mormor kom besök strax innan kl 16 och inte så långt efter det så kom min mormor, så vi fikade och snackade en hel del om allt möjligt..
Kl 17 så tog svärmor,Ante och hans mormor med sig Maya ut på promenad och efter det så åkte vi till svärmors karl Lasse och åt en jätte god gryta :)

Vi har haft en underbar dag, trots att man inte har varit så fräsch och luktar svett ;)

Blir till att kliva upp tidigt i morgon, kl 6 som vanligt, då ska jag göra mig iordning och käka frukost med Maya så att allt sånt är klart I FALL ATT dom ringer från vikarieförmedlingen och vill att jag ska jobba,självklart så håller jag tummarna för att dom ringer, men jag vågar inte hoppas för mycket...

Nä nu kallar duschen på mig!

Hörs väl kanske i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0