Flåsarn- -

God Morgon

Vaknade för ca 10 minuter sedan, Maya leker med min plånbok och barnkanalen visas på TV.
Ante sover fortfarande men han måste vakna snart.

Jag är sjuk.. har fått hosta och snorig näsa.. lagomt kul..

Har än så länge inget jobb idag, men får se om dom ringer från vikarieförmedlingen... ska bli spännande isåfall att få se vart jag får vara, jag hoppas att jag får vara på något ställe här i närheten, typ Valbo och att jag får bra tider, att jag inte behöver sluta så sent, för i såfall kan jag hämta Maya idag.

Nu ska jag byta blöja på blondinen (Maya) och börja göra mig iordning så att det bara är att dra iväg ifall att dom ringer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0