Flåsarn- -

Hallå

Hallå hallå!

Fick jobba på ett nytt ställe idag,nära Polhemskolan, blev inte så många timmar.. men det är bara bra för jag fick då hämta Maya från dagis tidigt.
Men, efter att ha jobbat där så är jag SÅ GLAD över att vi INTE bor inne i stan.. stackars ungar som inte har någon riktig gård att leka på.

Efter att jag hade hämtat Maya idag så åkte vi hem till min pappa och Catarina, fikade och snackade lite...det var trevligt..
Nu är vi iaf hemma, Maya kikar på Drömmarnas Trädgård.. annars är det lugnt här.
Inga tänder utslagna än iaf.
Ante är och gör klart sin tatuering hos en SERIÖS tatuerare vid Fjärran Höjder, har för mig att han heter Törbjörn eller nåt sånt.. hoppas Ante blir nöjd, men det blir han nog.

Ja....jag ska blogga om festandet i lördags också.. och lägga ut lite bilder... men jag har inte orkat än.. och jag orkar inte nu heller.. men jag ska.. jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han tattueraren är jävligt bra !

2009-03-30 @ 18:19:06
Postat av: Ida

går han inte till jimmy & tatuerar sig längre!?

2009-03-30 @ 19:09:28
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Ida

jaha okej..vad är det då'rå?

2009-03-30 @ 21:24:22
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0