Flåsarn- -

Matförgiftning?

Alltså, jag vet inte om det är magsjuka som jag blivit drabbad av, jag börjar tvivla starkt på det.
Men hela natten till idag sprang jag upp och kräktes, enda tills jag inte fick upp något annat än slem..
Imorse var det samma sak, kräktes säkert 4-5 gånger.. tills det kom slem.
Väldigt intensiva kräkningar har jag haft.

Hela morgonen, fram tills typ kl 9 bestod av panik från min sida... det gjorde sååå ont i magen..
Ante fick kliva upp och ta hand om Maya så att jag kunde få vila och sova någon timme, kl 12.30 ca klev jag upp och mådde mycket bättre, tack och lov.. och sedan dess har jag inte kräkts.
Har till och med fått i mig lite mat idag.

Så jag tror mer på att det var en "släng" av matförgiftning...

Men vi får se vad denna natt har att erbjuda, kanske att Ante eller Maya åker på detta också.. och isåfall är det ju ingen matförgiftning, men jag håller tummarna på att det blir lugnt och att vi slipper sånt här ett tag fram över.

I morgon så ska Maya gå på dagis kl 9-14, så jag ska under den tiden passa på att åka hem och städa lite... sen efter att jag har hämtat henne så ska vi åka till Köpis, min far fyller ju 46 idag, så vi ska väl köpa någon present, men vad det blir.. det vet jag inte.

Jaja.. ska väl hoppa in i duschen snart.. blir en rätt så tidig kväll ikväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0