Flåsarn- -

När man hamnar på fel ställe..

Trevlig kväll igår lär jag ju säga först och främst.


Kom till Ida runt 17.30, hjälpte henne med crousaderna som skulle penslas med smält margarin och sedan fick jag fylla dom med kycklingröra.
När alla hade kommit dit, runt kl 20 så satte sminkvisningen igång, helt okej faktiskt.

Under kvällens gång så drack vi bål
och det vi själva hade med sig, och för mig blev det då 2 öl och 1 liter vin, vi snackade en massa skit, åt snittarna som Ida hade gjort och lite mer...
Vi sjöng Singstar och hade allmänt trevligt.

När klockan började närma sig 2 så tog jag min väska och gick mot bussen... det var längesedan jag kände mig så ostadig på fötterna lär jag säga.. det är ett under att jag klarade av att komma fram till bussen..
När bussen kom så klev jag på, satte mig långt fram för att kunna hålla lite koll...

Nu till det värsta med bussresan...

När bussen åkt förbi stan och borgarskolan så tänkte jag "Äh,jag blundar en stund"...en stund..haha..vilket skämt..
Vaknade helt plötsligt och visste inte vart jag var eller vilken buss jag var på, jag slängde ett öga bakåt för att se om det var någon kvar på bussen...
Det var jag och en till tjej...

Björcks Limousine-Östanå-Resecentrum

Inte förrens jag såg resecentrum på skylten i bussen så fattade jag vart jag var..

Ja gott folk!
Jag som i flera år klagat på min käre sambo Andreas att han är så dum som somnar på bussen och åker för långt, det får jag verkligen äta upp nu..
Jag hamnade i grannkommunen...det gick inga bussar tillbaka...


Ante trodde att jag skämtade med honom när jag smsade och skrev vart jag var.. men sen förstod han att det var sant det jag skrev... så då väckte han Maya och åkte och hämtade mig.. som tur är så tar det ca 5 minuter på motorvägen.

Idag mår man ju som man förtjänar.. but the life goes on.. jag har ett liv att sköta.


    

    

   


Ida tyckte det var kul att lägga rött läppstift på mig...









Kommentarer
Postat av: Ida

kl 19.10 började vi med sminkvisningen ungefär, inte kl 20 :p då hade vi redan hunnit med en paus :P och du drack ju bra med bål också.. haha, fan´vad fuller du blev!



O DU PASSADE JÄTTEBRA I LÄPPSTIFTET =)

2009-03-08 @ 16:09:50
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Fia

Kul med lite egen tid kan jag tänka mig..men läskigt att somna så där,är nått jag är rädd för=)Ser min sambos lillasyster på en av bilderna oxå..världen är bra liten..

2009-03-08 @ 21:37:46
http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0