Flåsarn- -

trött mamman

Klockan 05.23 i morse bestämde sig Maya för att det var morgon, och eftersom att hon sov mellan oss så tyckte hon att det var skit kul att klättra upp på Antes rygg och sedan slänga sig ner i sängen igen...
Jag gjorde välling och trodde att hon skulle somna om, men icke... hon började leka ännu mer.

Nu springer hon lös här i vardagsrummet och barnkanalen är på.

Jag har ställt klockan på 06.20.. synd att man inte fick sova så länge bara.


Iaf så ska jag tvätta första gången här idag, alltså i tvättstugan för alla hyresgäster, vi har ju tvättmaskin hemma, men vi har hamnat lite efter med tvätten, så därför bokade stora tvättstugan för att bli av med lite tvätt, kl 17-21 är det tänkt att jag ska hålla på där nere.

Maya ska gå på dagis idag 9-14, och medans hon är där ska jag åka hem och städa.. som vanligt..


Nu ska jag gå och kolla in mina påsar under ögonen.. för just nu är jag en jätte trött mamma..

Kommentarer
Postat av: Hata

asså.. du är den mest elaka och kaxiga tjej som jag nånsin har träfat!!

Fy, det fins ingen som e värre en dig!

2009-03-03 @ 10:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0