Flåsarn- -

helgen i korta drag..

Vi blir bara hemma idag... åker inte ens hem till mamma.
Jag känner mig lite yr och konstig i huvudet.. hjärntumören som spökar igen kanske?
(jag har ingen hjärntumör.. egentligen).

Ante har åkt iväg och jobbat, Maya har gått och lagt sig igen.. så vad ska jag göra?
Funderar på att vila lite så att jag orkar plocka undan här sedan,göra lunch och kanske gå ut en sväng med Maya.

Hade behövt besöka Systemet idag också, köpa vin... ska ju till Ida imorgon på tjejkväll.. så då lär jag ju ha vin med mig, men det räcker så.. behöver inget mer än 1 liter vin... Tror jag.
Ante kanske kan svänga in där och köpa åt mig när han åker hem från jobbet.

Middagen idag blir inget särskilt,
vi kör på det vi brukar käka på fredagar,  korv och pommes.. duger bra åt oss tre.
Sen så blir det ju Lets Dance, tycker det programmet är jätte kul faktiskt :)

Och som sagt, i morgon ska jag ju hem till Ida, vilken tid vet jag inte.. men det brukar vara rätt så tidigt när det gäller henne.. typ kl 18 ska man vara där eller något.. då lär ju jag åka kl 16.40 härifrån.Men men.. det ordnar sig nog.
Ante ska iaf vara ensam med Maya då, kolla på melodifestivalen och sånt.. ska bli kul att höra hur det har gått ;)

På Söndag drar Ante iväg till Stockholm med sin morbror Tony och kompisen Jonathan.. dom ska på någon konsert... vilken vet jag inte.. eller jo Metallica var det visst, i Globen.
Då ska jag och Maya ha en liten egen myskväll här hemma.

Det var lite om vad som sker i helgen det..
tjohej!

Kommentarer
Postat av: Ida

japp, kl 18 då drar det igång här hemma =) =)

2009-03-06 @ 10:11:59
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0