Flåsarn- -

Bajs snack

Idag är det första pottränar-dagen för Maya..
Vi åt lite frukost när vi precis hade vaknat, kl 08... sen tog jag på henne trosor.
Efter bara några minuter så sa Maya:
-Baaaajs!
Så då sa jag åt henne att följa med in på toaletten och bajsa på pottan.. glad blev hon och sprang in på toa snabbt, där inne blev det roligare att leka så hon "glömde" bort att bajsa.. men sen så fick jag henne att ställa sig vid pottan.. och vips så låg det ett lass där i :)
Jag talade om för henne att hon var duktig osv.. Maya blev stolt och ville plocka upp bajset :P
Men, medans jag gjorde rent pottan så kissade hon på golvet.. och då blev det lite ledsamt.

Får se hur det går under resten av dagen..

Kommentarer
Postat av: Kimmizz

Jätte duktig tjej ju. Hoppas de fortsätter gå bra. Tråkigt med öronen mitt upp i allt. Hoppas Maya kryar på sig.. Mvh kimmizz

2009-05-29 @ 14:29:06
http://kimizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0