Flåsarn- -

Den förlorade Torsdagen

Okej, ja jag vet.. jag är slö.Så förbannat jävla lat idag.
Inge jobb heller, kul värre.. eller inte.Hade gärna jobbat, tjänat lite pengar.

 Middagen igår blev misslyckad men god ändå, Flygande Jakob.
Jag har fortfarande inte dukat undan!
Lat?! Ja!

Jag grät igår till Efterlyst, stackars föräldrarna till den lilla pojken som försvunnit ur sin kista.

Jag bråkade med Ante igår kväll, han vill åka på Sonisphere i sommar, men inte jag, vi har inte råd, jag ska ju betala MYCKET pengar för att åka på Mamma bloggalan i sommar.
Han tyckte att jag var dum och att jag ska boka av mina planer.
Jag sa nej, det går inte.. han mumlade något i stil med att jag  är en jävla f***a...
Tack liksom.

Jag vill åka till mammas stuga i helgen, Det vill nog inte Ante.. han vill nog hellre sitta och ruttna framför datorn.
Han är tråkig.

Jag vill flytta, radhus =perfekt..

Jag borde städa nu.

Jag har lite ångest idag.

Jag måste ta foton på kattungarna och lägga ut på blocket.

Jag måste göra mycket, men jag orkar inte.

I morgon ska jag jobba iaf, 11-18.Skönt, komma hemifrån lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0