Flåsarn- -

.

Sitter hemma hos mor just nu.
Har käkat lite lax och potatis till lunch här.
Mamma har åkt till jobbet så jag och Maya är ensamma med hundarna.

Har ringt och betalat blocket annonsen på kattungarna också,70 jävla spänn blev det!!!
Så fort den kommit upp så lägger jag upp länken här inne på bloggen.

Har tagit med mig vårat X-BOX360 hit också, var ju fel på det.. och har varit det i några månader nu, så jag skulle ringa microsoft supporten här ifrån.. men SJÄLVKLART.. när jag kopplar in XBOX här och dunkar in en sladd i en sån där stor dosa som man har typ bredvid själva konsollen så började XBOXET funka igen! Tänk om jag hade gjort så hemma istället samma dag som det "gick sönder", det hade sparat mig och Ante många gräl ;)

Aja.. nu skriker Maya.

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja jag satt och funderade igår på katt faktiskt. Skulle vara perfekt att ha här, med tanke på att jag bor på bottenvåning så skulle den kunna vara ute med :)

Men sen så kommer ju bäbisen snart också..

2009-05-14 @ 13:32:54
http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja det är sant.

Ska tänka på saken så kan jag höra av mig snart .

2009-05-14 @ 14:04:41
http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0