Flåsarn- -

Förlåt

Okej, förlåt igen för mitt dåliga bloggande, har gått 5 dagar sedan senast.

Vad har hänt sedan dess då?


Jo, hela förra helgen spenderade vi hemma hos svärfar, jag och Ante plockade ved... 10 ton, dock blev vi inte klara så vi har en helgs arbete framför oss nu också.










I måndags så påbörjade jag en provanställning.. så jag har varit borta 6.30-17 varje dag typ.. och när jag väl har varit hemma så har jag inte orkat sitta framför datorn  och jag har absolut inte orkat blogga.
Dock är jag sjukskriven idag...






Kommentarer
Postat av: linnsey

Nej då, mamma ska vara med på förlossningen som tur är=)

2009-05-22 @ 10:19:12
http://linnsey.bloggagratis.se
Postat av: linnsey

Ja, de kanske hon kan, har ja faktiskt inte pratat med henne om, så de ska jag göra=)

2009-05-22 @ 12:29:07
http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0