Flåsarn- -

God Morgon alla rika hemmafruar och alla arbetande Svenssons!







Jobbade som sagt igår..
4 timmar skrapade jag ihop, alltid något iaf.
Ante och Maya hämtade mig efter jobbet och så åkte vi till Owes och köpte ett par mini foppa tofflor åt Maya, förbannat söta är dom :)
Efter det så åkte vi hem till pappa, lånade hans telefon och ringde xbox-support med hopp om att dom skulle kunna hjälpa oss med vårat trasiga xbox..och jodå, lite hjälp fick vi allt... nu håller vi tummarna på att det kommer funka också.
Efter det så åkte vi och åt i Sandviken och sedan handlade vi lite på Willys...
Väl hemma,runt kl 20 så slog verkligheten till... jag behöver städa.. igen.. det är inte sant hur jävla stökigt det kan bli på bara 2 dagar.
Duschade av Maya,nattade henne och sen så låg och och slappade framför tvn och kikade på någon dokumentär på 4:an.. "En skräddarsydd lillasyster",spännade dokumentär och jag kan förstå varför familjen gjorde som de gjorde... jag hade nog utan tvekan gjort samma sak i fall att Maya skulle ha en dödlig sjukdom.
'
Iaf... råkade somna i soffan.. vaknade strax efter midnatt och förflyttade mig till sängen..

Klev upp 7 i morse, åt frukost med Maya och gjorde henne i ordning för dagis.. nu har hon och Ante åkt, jag sitter här.. väntar på att få åka i väg och jobba, ska vara på samma ställe idag som i går men på en annan avdelning, en avdelning som jag varit på förut, 11-16 jobbar jag, sköna tider.
Ska hämta Maya 16.30 och efter det så tror jag faktiskt att vi ska ta en tur på Köpis, lär köpa kläder åt mig själv som jag kan ha på svärfars bröllop i Juni.. sen ska jag kanske följa med Ante på begravning 5:e Juni, men det är inte säkert ännu.. så då lär jag ju också ha några passande kläder.
Det är min svärmors farmor som dött.

Jaja.. lite bloggande hann jag med nu på morgonen iaf :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Thina

Tack så mycket :) Och desamma för er! :)

2009-05-28 @ 09:39:42
http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0