Flåsarn- -

O´boy vilken härlig morgon!

Här är man uppe med tuppen, strax innan 6.30 så vaknade Maya, lagomt kul en lördag..

Gick bra att jobba igår iaf och när det var dags för stängning så var jag så rädd att jag sprang snabbt genom hela huset och släckte lampor,plockade ur diskmaskiner och låste dörrar.
Jovisst sörru, det spökar på Tallåsgården ;)

Jag är rädd för att jag kanske har glömt något där?
Tänk om jag aldrig mer får jobba där för att jag kanske har glömt göra något?
Märker väl om dom ringer och skäller på mig på måndag.

Idag så har vi planerat för en städdag,
passar bra då vädret är sheisse idag.. (sheisse=skit).
Och ikväll är det cruising, funderar på om man ska åka och kika... nyktert självklart med Ante och Maya.

Igår så såg vi att Coop har billiga sulky vagnar, 300kr... så att köpa en sådan vore inte helt fel, bra att ha som extra vagn i bilen då vi knappt får plats med våran emmaljunga i bakluckan på bilen, men med lite våld,vilja och vaselin går allt.. dock börjar det bli drygt att man lär bruka våld varje gång vagnen ska i och ur bilen.
Men med en liten sulky så kommer det bli lätt som en plätt!

Nåja.. nu ska jag göra något annat.. funderar väl på att börja plocka undan lite strax..


Kommentarer
Postat av: jesa

Alexander vakna oxå 6.30 idag! Inge kul!

2009-05-09 @ 07:42:02
http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Elenor

Hahaha jag hade oxå stängning igår o jag är lika nervös som du att ja har glömt nånting.. jag tänker nästan åka förbi o kolla så allting är släkt o att ja inte har glömt nått hahaha.. skit rädd att ja har glömt nått

2009-05-09 @ 10:51:17
http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: heli

Tittade in. Fin blogg du har..

2009-05-10 @ 10:09:10
http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Danni

sjukt fin blogg du har! händer i veckan? Ska vi följa varandras bloggar på bloglovin? kramar

2009-05-10 @ 16:33:42
http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0