Flåsarn- -

Schh...en hemlis i detta inlägg ...

Kattfan löper, jag blir gaaaaaaaaalen!
Hon skriker,gnödar och stryker sig överallt, hon visar arslet så fort hon går!Äckel katt!


Schhhhh... säg inte till någon, men ett liknande beteende har jag på fyllan ;)


Jag väntar på att Ante ska komma hem, bör ske vilken minut som helst.
Maya sover, dock oroligt, hennes hosta stör hennes sömn.

Att vara förkyld är inte kul, men men.. bara att härda ut.

I morgon så ska både jag och Maya vara hemma från dagis och jobb, och så ska vi åka in till stan och skatteverket för att hämta nå papper åt mig som jag ska ha med mig till nya stället på Måndag.
Efter att vi har varit där så ska vi åka hem till min mamma... men det kanske jag redan har skrivit föressten.

Nä nu ska jag SNÖRVLA vidare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var också ironisk :D din blogg är också riktigt inspirerande, för unga mammor

2009-05-13 @ 21:55:22
http://alawie.blogg.se/
Postat av: Ida

Kom förbi o hälsa på mig också..jobbar till 15 imörra jag! =)

2009-05-13 @ 22:38:51
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0