Flåsarn- -

Snörvel

Ursäkta för mitt dåliga bloggande.. har inte haft ork eller tid faktiskt.

Idag har jag iaf varit hemma med Maya, hon hade feber igår så det kändes bäst att låta henne vara hemma från dagis idag, snorig är hon också dessutom, återstår väl att se om hon åker på en riktig förkylning.

Hälsat på hemma hos far en sväng idag också, han var sjuk.. tyckte så synd om sig själv när han satt där i sängen och snörvlade...
När Catarina och jag skulle gå till Konsum så snörvlade han ur sig:
"Köp något gott också Catarina,schweizer...."
Haha ja, nu var det riktigt synd om karln.

Sitter och väntar på att Ante ska komma hem snart så att jag kan börja med maten, blir hel laxsida,potatis och hollandaisesås, super gott :)

Nu ska jag göra nå annat.

Kommentarer
Postat av: catarina

ja o då glömde du skriva hur han överdrivet kisade med sina ögon och höll i sig i väggen för att inte ramla av yrsel...fast han satt ner!!!! (han har ingen feber iaf....) Nej så ikv blir det varmvatten o helstabletter..... Krama maya från mig o säg att jag lääängtar.

2009-05-11 @ 19:57:22
Postat av: Ida

heh, var inte jag..!



men hon är ju inte så farlig så :p

2009-05-12 @ 08:01:33
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0