Flåsarn- -

The big ÅNGEST after shopping!



Jo vi åkte till Köpis,jag och Maya.. vi åt lite på IKEA och skulle sen bara kolla runt...
Jomenvisst...
Kom hem från Köpis med en ny jacka,tights,strumpor och en nappflaska till Maya och ett par byxor till mig + lite annat smått och gott.
Nu har jag ångest, hurra vad kul det är!
Men iofs.. sakerna behövdes.
Det var halva priset på jackan och 20% rabatt på tightsen...

Bilder på Maya i nya jackan kommer sen!


Fick veta av Sussi (träffade henne på IKEA) att det brunnit hos Rullator-Hasse på förmiddagen, bra jobbat Hans!
Såg nu när jag kom hem en massa saker som var utslängda b.la ett kylskåp som var helt sönder brunnet och smält + lite annat som man inte kunde se vad det var.
Känns skit bra att bo bredvid en sån, eller inte!
Läs här!

Nu ska jag natta Maysan och sen ska jag "Simsa" lite.. Ante kommer inte hem förren sent i kväll.. och när han gått och lagt sig så ska jag städa lite så man kanske kan ta det lite lugnt i morgon när både jag och Maya är hemma.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nä, det var väl inte oväntat heller, gubben glömmer juh att stänga plattor ovs efter sig...



Men inte kul nej...

2009-05-28 @ 20:17:53
http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0