Flåsarn- -

Underbar dag i Mackmyra

Haft en underbar dag tillsammans idag!

Dagen började med att jag vaknade kl 09.30 i soffan, var hur svettig som helst och såg att solen sken ute, strax efter att jag hade slagit upp mina stora gröna så kom jag att tänka på Maya..
-Vart är hon?
-Vad gör hon?

Jag klev upp, gick till hennes rum och öppnade dörren.... där låg världens sötaste lilla tjej och snarkade!
Hon vaknade inte förren kl 10.30 ca... en riktig sjusovare, precis som far sin :)

Gav Maya lite lunch, rester från gårdagens middag.. cayenne-kyckling gryta och ris... sen begav vi oss till Köpis, handlade lite fika.. vi hade nämligen bestämt oss för att åka till Mackmyra för att ha en avkopplande utflykt.
Väl där så letade vi efter en bra bänk där vi sedan slog oss ner och fikade lite.
Hur mysigt som helst hade vi det.

Maya sprang runt och lekte och busade, hon var så glad och nöjd, man såg riktigt hur tillfreds hon var med livet.
Det var underbart att se henne så otroligt lycklig :)

När vi tröttnade på att vara där i Mackmyra så åkte vi till Köpis och kollade på när The Poodles spelade, dom körde akustiskt.. faktiskt jätte bra.
Sen så åkte vi och åt lite gott.

Kom hem för bara ca 1½ timme sedan.. Maya däckade i min famn i soffan och nu sover hon i sitt rum, Ante har precis dragit iväg med bussen in till Gävle och Markus, dom ska dricka öl, kolla på Robinson finalen och sedan gå ut.
Själv ska jag kanske se Robinson.. men det lutar åt att jag kommer spela TheSims hela kvällen i stället (jag=nörd).

Dagen kunde inte bli bättre! Fan va lyckligt lottad jag är som har min fina familj!

Bilder och en video i från Mackmyra kommer lite senare.. tar ett tag att ladda upp videon liksom.. men håll ut.
Fast ni som har Bilddagboken och vet vad jag heter där kanske redan har sett lite bilder?


I morgon blir det nog också en bra dag.

Jag ska ta med mig min syster Miranda in till Gävle för att besöka fängelsemuseumet.. kommer nog bli väldigt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0