Flåsarn- -

En deppig dag..




Vet ni, idag är jag så less på mig själv att jag kan spy.


Vad duger jag till egentligen?
Behövs jag?


Jag har mycket funderingar i skallen som gör mig alldeles matt och orkeslös, vet ni hur jobbigt det är?
Och dessutom är det funderingar och tankar som jag inte kan snacka högt om.. det är ännu jobbigare.

Jag ställer många frågor till mig själv,
Varför just nu?
Varför just jag?


Antar att jag aldrig kommer att få ett riktigt svar på de frågor jag har...

Kommer nog aldrig bli riktigt klar med mig själv som det verkar just nu.

Fick i allafall prata av mig lite med Catarina om allt detta och det kändes skönt..och i kväll ska jag ta mig en promenad alldeles ensam med pappas hund.. får se om jag blir lite klokare efter det.

Kommentarer
Postat av: catarina

Det är jobbigt att gå inåt. men det är det bästa man kan göra för att få det at bli bättre. lyssna till dig själv. Svaret finns där och du kommer dit även om det ibland känns hopplöst förstås. Kraam.

2009-11-04 @ 17:43:05
Postat av: Ingela

Du duger, du är bäst, du är snyggast, du är världens bästa mamma,sambo och sonhustru, du är ambitiös och 1000 saker till!

Du e ju den underbaraste Lina vi har i hela världen!!!

Men man måste ju vrida och vända innan man får ordning på allt... Vet hur de är.

Efter regn kommer solsken.

Hör av dig om du vill prata, kanske jag kan ge ett gott råd eller bara lyssna... KRAAAAM

2009-11-04 @ 18:03:29
Postat av: Katrin

hoppas det blir bättre vännen. och en sak måste du komma ihåg... du behövs jättemycket! tänk på alla dina vänenr och på din familj. vad skulle dom göra utan dej? kram på da

2009-11-04 @ 18:06:44
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0